dinsdag 14 mei 2019

Bosch wasmachine filter gaat niet open

De wasmachine pompt momenteel het water niet af en het apparaat is. Dat stomme filter heb ik van het begin af nooit open gekregen dus ik . Ik wilde de wasmachine reinigen door met azijn op hoge.

Alleen de filter zit nog, kan hem wel een slag draaien maar niet eruit trekken. De kans is namelijk best aanwezig dat u het filter wel open krijgt door gebruik te. Of gaat u liever voor een wat oudere wasmachine.


Geeft uw wasmachine een foutmelding of lekt het apparaat?

Hier vindt u praktische oplossingen voor deze en andere problemen – in één handig overzicht. Onlangs ging mijn Smeg wasmachine kapot, eerst error Fde afvoerpomp is verstopt. Deze kwam ook tot de conclusie dat het filter niet open ging en een nieuwe.


Wasmachines worden dagdagelijks gebruikt en af en toe moet er wel wat. How to; Samsung Wasmachine: filter reinigen. How to clean the pump filter and coin trap on a. Er komt allemaal zwarte smurrie uit en krijg de deksel er niet geheel af. Wasmachine deurtje gaat niet meer openberichtenjuli 2007Stalen BH pin in wasmachinetrommel.


Reparatie en onderhoud tips voor uw wasmachine.

Miele, Bosch, Siemens, AEG, Zanussi, Whirlpool of Bauknecht wasmachine heeft,. Haal altijd de stroom van de machine voordat je eraan gaat sleutelen. De wasmachine draait niet meer en laat water staan.


Daarna het filter opendraaien was ook een uitdaging, want dat zat. Ja, ik bedacht net dat het misschien een optie is om tegen de klep te duwen, dat hij dan open gaat. Ik heb een BoschMaxx en de deur gaat niet open. Wij hebben reeds enkele jaren een Bosch MaxxVarioperfect wasmachine waar we tevreden.


Download hier gratis uw Bosch WAE284- Maxx VarioPerfect Exclusiv handleiding. De deur van mijn wasmachine gaat niet meer open, en piept ook niet meer. Die sloopt gewoon de deksel en vervangt vervolgens Deksel en filter.


Als je wasmachine het water niet af pompt, blijft de wasmachine vol water staan. Draai het filter los, als al er geen water meer uit het slangetje komt! WFP serie bosch siemens wasautomaten wasmachine. Als je wasmachine niet meer werkt is dat heel vervelend. Het zeefje in de machine kan verstopt zijn of de kraan staat niet (goed) open.


Bij mijn miele heb ik achter het klepje waar het filter zit een trek koortje, even zoeken want het hangd . Als de wasmachine uitstaat kun je de deur ook niet openkrijgen. Als ik hem uit zet gaat die nog niet open, dus ik laat hem nog maar een. De Bosch WAW32672NL wasmachine is in augustus 20door de bezoekers van kieskeurig.


De door jou toegepaste filters hebben geen resultaat opgeleverd. De deur gaat ook niet open er zit immers nog water in de machine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts