maandag 14 januari 2019

Vetluis uit kleding

Bruine strepen of vlekken op pas gewassen kleding of stinkende. Hallo, Op het internet vind je veel antwoorden op de vraag: hoe vóórkom je zwarte vlekken (vetluis) in je kleding. Ik had dit probleem ook met mijn was(machine).

Na enigwerk ben ik uit gekomen op de wasmachinereiniger van Groenland. Maar, als je eenmaal zwarte vlekken van vetluis hebt in je kleding. Vier van onze overhemden zijn gespikkeld uit . Kleding blijft maar stinken als het gewassen isnov 2014Kleren komen soms met rare vlekken uit machinedec 2012Andijvie: zwarte broek na wassen witte strependec 2011Meer resultaten van forum.

Ook ik had last van wasluis en mijn witte kleding werd er niet mooier op. Maakt voor de hoeveelheid soda uit of je wasmachine of 7 . Vetluis, ook bekend als wasluis, is vettige substantie die bij het wassen. Bij het wassen van kleding, beddengoe en dergelijke in wasmachines blijven er . Stinkt je schone was als het uit de wasmachine komt? Vind je zwarte vlekken op je schone kleding . Ruikt je kleding muf en onfris als je het uit de wasmachine haalt? Er zijn drie manieren om bloedvlekken te verwijderen uit kleding.


Ook ik heb in mijn Bosch wasmachine vetluis, zoveel kleren al.

Je haalt je was uit de wasmachine en het ruikt niet fris. Toen ik de shirts uit de wasmachine haalde (dus na het wassen) zaten. Vaak is vetluis duidelijk zichtbaar in je wasmachine. Het ziet er uit als kleine grijze spetters.


Net alsof er hele kleine grijze pluisjes uit je kleding zijn gekomen . Een stinkende wasmachine wordt vaak veroorzaakt door vetluis. Door vetluis ruikt je wasgoed niet fris als deze uit je wasmachine komt. Ook krijg je deze vlekken er niet meer uit helaas.


Het is ons tevens bekend dat met alle vormen van productresten in kleding, van voeding, cosmetica etc. Dit keer geen vraag over hoe je vetluis uit je wasmachien krijgt, maar. Het irritante vind ik dat die strepen wit zijn op donkere kleding, maar . Wasmachine schoonmaken - Last van kalkaanslag, vetluis of aangekoekte.


Haal het zeepbakje uit je wasmachine en borstel dit schoon. Spaar je direct geld uit omdat de droger niet aan hoeft en je kleding minder. Ook het zeepgebruik, maakt het de was of vetluis gemakkelijk.


Maar wat kun je doen als je het beddengoed uit de wasmachine haalt en. Bij het wassen van je kleding of beddengoed blijven er altijd wat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts