maandag 15 april 2019

Lens mok xenos

De isoleerbeker in de vorm van een cameralens is super leuk om cadeau te doen aan (hobby) fotografen. Zeer geschikt om je koffie en thee lekker warm in te . Mooie grote witte mok met een inhoud van cl. Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie!


Namelijk over de Isoleerbeker 'cameralens' van de Xenos. Heb je altijd je camera bij je als je op pad gaat of houd je gewoon van foto's maken? Dan is deze Camera Lens Beker de juiste .

Deze isoleerbeker lijkt op een cameralens! Wat is er cooler dan een Camera lens isoleerbeker? Ik liep in de Xenos, want daar heb je altijd van dat soort grappige rare dingen. In deze mok kun je je favoriete drinken doen en opdrinken in stijl. Je hebt die lens mug btw ook bij de Xenos voor een paar euro's!


De Camera Lens Mok is een super gave koffiemok die er uit ziet als een échte proffesionele camera lens! De lens is zo realistisch en gedetailleerd ontworpen . Deze pagina toont thermomok folder aanbieding bij Xenos - details. Bekijk actuele folder aanbiedingen bij de Xenos winkels.

PÁRA TUDO que eu quero MUITO esse porta-algodão! Seres humanos, amo as invenções de vocês. December komt er aan en hier in huis komt dan op een zeker moment de vraag: heb jij eigenlijk al iets op je verlanglijstje staan? Enne Sint, ik heb alleen die lens mok nog niet.


Bij de Xenos hebben ze de mok ook (zo te zien is het echt dezelfde) voor euro! Ik kreeg een bioscoop bon, een PhotoDigitaal, een chocoladeletter, en boek over bekende foto's, en de bekende lens-mok van Xenos! Dit setje komt van de Xenos en kan ik je zeker aanraden.


Aladdin classic drinkbeker dubbelwandig - cl - blauw. Deze vierkante XL pedaalemmer van Xenos heeft een inhoud van liter. Deze mokken met zigzag patroon maken jouw. Ik liep bij de Xenos en daar zag ik mix staan om cake in een mok te maken. Die lensjes vind ik vaak te duur dus ik besloot op eBay te zoeken.


Een 50mm lens voor mij camera, en een grotere geheugenkaart. Cd's en dvd's, babyflessen, keukenapparaten, contactlenzen, de ruiten van. Ik heb ook bamboe servies gezien bij de xenos? Deze komt van de Xenos en vond ik gelijk al heel erg leuk.


Oooooo die koffiemok in de vorm van een cameralens! Dan is dit handgeknoopte kleed van Xenos vast iets voor jou. Xenos brengt ze voor je mee uit alle windstreken van de wereld.


Elke sleutelhanger heeft een zilveren sluiting wa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts