donderdag 13 maart 2014

Gaatje boren in glas

En het moet een mooi rondje zijn, dus geen steen erdoor gooien. Ik vraag me af of ik met een boormachine of een ander apparaat zelf een gaatje in een ruit kan . Het boren in glas blijft een risicovolle klus, door de hitte kan het glas barsten.

Aan de hand van onze klustip kan je dit voorkomen en is ook deze klus eenvoudig. Bekijk hier hoe je met een glasboor een gat in een vaas van glas kan maken. Boren in glas lijkt onmogelijk, maar het kan toch écht. Met dit stappenplan en het juiste gereedschap lukt het ook jou om een gat te boren in .

Ricardo, Het is erg lastig om gaatjes in een bestaande ruit te boren. Het is ook afhankelijk hoe oud je ruit is. Bij de grote gatenboor waarmee u het gat in glas gaat boren moet u er voor zorgen dat . Voor het snoer wil ik een gaatje in de fles boren. Tot nu toe is het me nog niet gelukt om een goed gat in glas te boren. Ik ben op zoek naar de beste manier om kleine gaatjes in glas te boren.


Ik heb van andere mensen gehoort dat tandarts boortjes het beste zijn . Het grootste nadeel van een standpijp is dat je een gat in het aquarium moet boren. Natuurlijk kan je dit door de aquariumbouwer overlaten, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts