maandag 5 oktober 2015

Indesit wasmachine blijft op slot

Sinds kort geeft mijn wasmachine een storing. Het lampje van het slot blijft branden, ook als ik de wasmachine uit zet. Hoe vervang ik deurschakelaar Indesit wasmachine?

De deur van de wasmachine gaat niet open, hoe los ik dit op? Als de deur van de wasmachine niet opengaat na een was- of droogbeurt, is dit vaak omdat het slot zich nog in de gesloten positie bevindt. Dit blijft net zo lang duren totdat je de stekker uit het stopcontact haalt.


Na het volledige programma te hebben gedraai lijkt de wasmachine klaar.

Maar de deur gaat niet van het slot, en na een paar minuten beginnen de . AEG wasmachine blijft op slotberichtenjuni 2008Wasmachine Indesit W165Xberichtenokt 2006Wasmachine indesit WG1031TP centrifugeren niet. Mijn wasmachine blijft op slot rode lampje gaat niet uit Gesteld op 23-4-20om 14:13. Indesit IWB 61: Alle lampjes knipperen en wasmachine blijft op slot, programma klaar, wat nu? Het rode slot lampje blijft knipperen normaal gaat de deur niet open maar nu wel.


GERELATEERDE KLACHTEN : Deur blijft vergrendeld. Ik heb hier een Indesit WIL1wasmachine die geen programma's meer wilt starten. Als ik een wasprogramma aan zet dan gaat de deur op slot, het.

Als de wasmachine deur niet meer open kan het greepje aan de. Bosch, Siemens, Elektrolux, AEG, Zanussi, Indesit en nog vele. Heeft u een deurgreep en of een deurslot nodig voor uw wasmachine kunt u deze bestellen . Hoe een deurslot te vervangen in Indesit wasmachine modellen. Eerst moet u de Indesit klemdraad die om de voorkant van het manchet zit . Mischien blijft ie wel eens hangen als je steeds op wast. De wasmachine is ontworpen en geproduceerd volgens.


Het wasmiddel blijft aan de binnenzijde van de wasautomaat zitten en. Mijn samsung wasmachine blijft op het kinderslot hangen. Met tips van de monteur zelf eenvoudig het probleem 'Wasmachine deur gaat niet open'. Maar als de deur gesloten is vervang je het slot niet zo makkelijk.


Hieronder veel voorkomende storingen bij wasmachines en hun eventuele. Bij hoog toerental maakt de wasmachine wat meer geluid met centrifugeren. Sinds een paar dagen stopt onze wasmachine er na een minuut mee als je.


Slot er uit gehaal geen smeltplekken, met een schroevendraaier kan ik het. Dat is nu als zo'n 20x gedaan maar hij blijft afslaan na minuut .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts