woensdag 28 januari 2015

Pasta koken in rijstkoker

Ja hoor, dat kan ; alles wat je normaliter kookt in water, kan uitstekend in de rijstkoker. Vooral als je een beetje door hebt hoe je met de timer en de hoeveelheid . Deze maaltijd bestaat onder meer uit groenten en pasta en is als het ware een.

Giet het beslag van deze van deze favoriet in de koker en laat koken voor circa . Wie had ooit gedacht dat je een rijstkoker kunt gebruiken voor andere dingen dan rijst koken? De rijstkoker is voor mij een echt onmisbaar apparaat in de keuken. Je kan er natuurlijk rijst, pasta en noedels in koken, soep in maken, .

Ik zit me af te vragen, kun je ook pasta koken in een rijstkoker of gaat dat niet lukken? Ik heb geen koker maar miss wil ik er aanschaffen. Er zijn ook rijstkokers, speciaal gemaakt om rijst te koken. De rijstkoker bestaat uit de koker, een binnenpan en een deksel. Hoe om te koken Pasta in een rijstkoker Rijst fornuizen zijn geen one-trick pony's.


Als je een pond pasta wilt koken, moet je voorzichtig te werk gaan. In landen waar rijst het basisvoedsel is, hoort de rijstkoker (een Japanse vinding) tot de . Ik wil nuzo dus gaan koken mare ik heb zon gave nieuwe electrische rijstkoker staan. Een recept voor een wat ouder kindje, want ik laat de macaroni heel. Stukjes eten moet dus wel heel erg goed gaan. Allerhande lekkere de rijstkoker recepten om te koken, bakken en braden.


Pasta - Farfalle met tomaten en basilicum . English title : Cooking with the rice cooker : Rice with Salmon and vegetables about this food. Het is een ideaal hulpmiddel bij het het koken van allerlei soorten rijst. Ik heb in mijn rijstkoker weleens pasta gekookt, toen ik slechts een tweepits fornuis had . Wie kookt er nog met de producten van tupperware? Met de rijstkoker kun je supergoed ook pasta koken. Recept: Farfalle met tomaten en basilicum, uit het kookboek 'De rijstkoker' van Brigid.


Door het vocht eerst aan de kook te brengen voor u de pasta toevoegt, . Het is een ideale optie als uw kachel of uw potten zijn niet beschikbaar, en rijstkokers kan pasta in enkele minuten koken. Vanuit Italië kreeg ik de tip: kook je pasta eens risottata,als risotto. Je kookt de pasta in de saus die je erbij wilt serveren, dit is vooral bij sauzen . Doe rijst en water (altijd kopje meer dan de rijst) in de rijstkoker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts