vrijdag 28 juli 2017

Gietijzeren pan hema

Le Creuset Signature braadpan liter cm gietijzer Marseilleblauw. Ik heb een hele dure van Le Creuset en eentje van de Hema. Daarom vind ik een gietijzeren pan niet geschikt voor snel klaar produkten . De Hema pan heeft een nostalgische uitstraling vind ik.


Oh ja, ik heb op zolder ook nog een gietijzeren koekenpan van ikea en die gebruik . Mijn vrouw wil al enige tijd een gietijzeren pan, en nu wil ik haar er. Koop gewoon een stamper voor een paar euro bij de hema, werkt perfekt!

Braadpan Aldiberichtennov 2014Pannen advies gevraagdberichtenapril 2011Redelijk goede pannenberichtenmei 2008De pannen van Ikeaberichtenaug 2006Meer resultaten van forum. Cuisinova gietijzeren braadpan - Ø cm - l - zwart. Ik wil graag een gietijzeren braadpan aanschaffen, maar ben er nog niet. Geen vergelijkingsmateriaal met andere (hema-ikea-vd-pannen). Etensept 2012Braadpan - Etenjuli 2011Pannen - Thuisdec 2009hema pannen invetten?


Thuisapril 2009Meer resultaten van forum. Deze gietijzeren braadpan met plaatstalen deksel is lichter in gewicht en is elegant vormgegeven. Vooral de gietijzeren wok blijft erg lang warm, dus fijn om mee te wokken. De meest voorkomende soorten pannen zijn gietijzeren pannen,.


Maar ook de Blokker, HEMA en kookwinkels in je omgeving zullen al deze . Persoonlijk vind ik een gietijzeren pan eigenlijk het beste alternatief voor de anti-aanbak. In 19kocht ik kleine rvs kookpannen bij Hema. Dus ik sta nu op het punt een geemailleerd gietijzeren hapjespan te kopen.


Kwalitatief zijn ze dus stukken beter dan een Hema pan. Die 'groene' pannen bevallen nog beter, maar die van de HEMA zijn ook prima. Althans, al mijn zware emaille pannen zijn gewoon gietijzer. Heb inmiddels bij Ikea een gietijzeren braadpan gekocht met geëmailleerde binnenlaag.


De GSW Gourmet Grillpan kost bij Oldenhof het dubbele, omdat hij van gegoten, in plaats van geperst, aluminium is. Teflon kan lang niet zo veel warmte aan als gietijzer. Heel geregeld heb je ook (in Nederland) bij AH en Hema aanbiedingen van keramische pannen en gietijzeren pannen. Nou heb ik in mijn hoofd dat ik zo'n loodzware gietijzeren pan nodig heb.


Toen een goedkope braadpan gekocht, maar de trok krom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts