dinsdag 20 mei 2014

Bosch vaatwasser kraantje knippert

We hebben een Bosch vaatwasser, nu maanden oud. Bosch vaatwasser Lampje watertoever knippert. Lampje kraan brandt, weet geen oplossing - Forum en reviews.

Ik zag ook dat het lampje brande (rood) bij het icoontje van de kraan. Onlangs kreeg ik een storing in mij vaatwasmachine van Bosch. Vaatwasser Nieuwe types Bosch – Siemens met verwarming op pomp.


Ben verhuist en in dit huis zit een Bosch Exclusiv silence vaatwasser.

Bosch SGI46Silence : Het rode lampje van het symbool van een kraantje knippert. De vaatwasser kan zo geen programma draaien. Bij mijn Bosch vaatwasser is de software van slag, hoe kan ik deze volledig resetten? De gebruiksaanwijzing geeft wel een paar . Lampje watertoevoer controleren knippert snel.


Het lampje watertoevoer KRAANTJE BLIJFT BRANDEN ( dus niet knipperen) icm piepen van de machine. Dat kan het slangetje dat achterop de front-printplaat . Haal deze uit de vaatwasser en spoel hem door met een kraan of tuinslang. Ik heb een Bosch vaatwasser en ik kan nergens vinden wat dat.

Vanaf dit moment moet je de vaatwasser ook resetten om van het knipperende symbooltje af. Kraan dichtdraaien, klantenservice bellen. De indicatie Zout bijvullen ` knippert en de indicatie.


Wat u zelf kunt doen is controleren of de kraan goed open staat, eventueel de toevoerslang even losmaken en een kopje water tappen. Controleer even de waterkraan waarop de vaatwasser is aangesloten of er wel water uitkomt. Gaat er iets mis na de koop van je vaatwasser? Heb je een probleem met de winkel of leverancier?


SN64E001EU Siemens volledig geintegreerde vaatwasser voor de LAAGSTE PRIJS. Bij onze wasmachine knipperen er lampjes van de water .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts