vrijdag 30 mei 2014

Senseo camping ombouwen

Op veel campings is de standplaats voorzien van een zekering van of Ampere. Een duidelijke handleiding met foto's voor het ombouwen van de Senseo . Het gevolg hiervan is dat Senseo koffiezetapparaten op campings.

Kunt u de Senseo koffiezetter die ik al in gebruik heb ombouwen tot een Campeo? Dit topic gaat over het ombouwen van een senseo apparaat, niet over het al of niet drinkbaar zijn. Ook als je voor de Senseo op de camping een omvormer wilt gebruiken is er.


De Senseo is na ombouw ook nog gewoon thuis te gebruiken.

Afhankelijk van de ampère op de camping is uw koffieapparaten bij ampère 5watt, bij ampère 7watt en bij ampère 9watt. Een duidelijke handleiding met foto's voor het ombouwen van de Senseo. ForuEr is een Snseo-apparaat ontwikkeld voor op de camping. Vind SENSEO in Caravans en Kamperen op Marktplaats.


De watt controller: het ideale apparaat voor de camping. Op veel campings is de standplaats voorzien van een zekering van of ampere. Kijk eens bij een camping- of truck shop.

Hierdoor is hij op elke camping te gebruiken. Klacht : Senseo warmt op maar start niet of slaat te snel af zodat er onvoldoende koffie is gezet. De normale Senseo vergt teveel van mijn accu.


Zelf het apparaat ombouwen naar 7watt is aan mij niet besteed! Camping apparaten zijn inderdaad minder wattage maar kosten evenveel stroom de beste oplossing is . In een campingzaak heb ik ook nog wel een mini gasoven gezien, weet niet . Voor het ombouwen van de Senseo HD78en HD78worden. Op veel campings is de standplaats voorzien van een zekering van of Ampere. Die Senseo zou ik maar niet proberen, even bij Philips gekeken: 1450W voor een.


Of koop een camping Senseo of laat hem ombouwen: . Inventum verkoopt een soort van camping Senseo (gebruikt max 800w). Dat ombouwen van die Senseo gebeurt volgens mij niet meer, die .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts