maandag 15 juni 2015

Indesit koelkast temperatuur instellen

Download hier gratis uw Indesit Koelkast handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Download hier gratis uw Indesit Koelvriescombinatie BAAN handleiding.


Goede koeling is mede afhankelijk van hoe het voedsel in de koelkast is geplaatst, en hoe het op de. Ik wil de thermostaat van de koelkast instellen. Stel je koelkast in tussen de °C en °C.


De temperatuur is meestal niet overal gelijk.

Welke producten bewaar je waar in de koelkast? De thermostaat van een koelkast heeft meerdere standen omdat de omgevingstemperatuur de binnentemperatuur van de koelkast bepaalt. Ik heb ook een Indesit koelkast (de BAof ben ik even kwijt).


Ik heb zelf de regelaar van de temperatuur op. Ik heb een vraag over de temperatuur in de koelkast en ik kom er niet uit met. Als ik bv de koelkast op zeer koud wil zetten moet hij dan naar of naar 6? Om voedsel langer goed te houden is het belangrijk de koelkast op de juiste temperatuur, 4'C te.


Van naar hoe hoger de stan hoe harder de koelkast werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts