dinsdag 31 juli 2018

Alho wonderpan

Inmiddels heb ik ook de wonderpan van mijn moeder gekregen (een ALHO wonderpan gemaakt in Hoogeveen) en het boekje met recepten. De online winkel waar de nostalgische wonderpan wordt aangeboden in een modern jasje! Mijn zus gebruikte nog steeds een Wonderpan (Alho Senior) op het gasfornuis met aardgas en een baktijd van vijf kwartier.

Er zijn genoeg recepten te vinden voor de Wonderpan, er is nog ergens. ALHO wonderpan(uit Hoogeveen) receptenboekje op PDF gezet. Sinds kort ben ik in het bezit van een wonderpan, een AlHo Senior, een aluminium pan dat als oven werkt op een gasfornuis.


In april dit jaar vertelde ik over de wonderpan: een echte ouderwetse wonderpan van het merk AlHo, oftewel Aluminiumfabriek Hoogeveen.

Met de wonderpan kunt u bakken zonder oven. Tot in de jaren zestig werd de wonderpan veel. Een wonderpan, is dat een pan uit een sprookje?


Het is een pan die je op het fornuis zet . In de jaren was dit de trots van huisvrouwen om zonder een luxe oven toch cakes, gebak . Met de wonderpan kun je taarten bakken zonder oven. Helaas ben ik ver overboden bij mijn wonderpan. Bijna dezelfde als Jorieke, Alho Senior staat erop.


Een poosje geleden las ik iets over een 'wonderpan'.

Ik zoek een receptenboekje voor alho wonderpan senior. Wij bieden u de nostalgische wonderpan in een modern. Ik heb nog een ALHO wonderpan en doet het nog steeds prima na jaar! Kan iemand mij helpen aan recepten(boekje) voor een wonderpan. Ik heb op een rommelmarkt een aluminium wonderpan gekocht maar ik weet niet hoe het werkt.


Elektrische wonderpan om cake of ander gebak te maken. Wonderpan alho senior geheel compleet me. Dit is een recept voor de senior wonderpan.


Wat de baktijd betreft, ben ik er nog niet helemaal uit of liever gezegd: hoe hoog de vlam moet zijn. Bakken zonder oven met de ALHO- wonderpan, compleet met vele Qrecepten 11. Net als bij de ALHO Wonderpan maken namelijk onderin de binnenste bloempot net boven de kaars vlam een omgekeerde trechter die de . Recept Wonderpan Farmer's Homeware: Monkey Bread: In april dit jaar vertelde ik over de wonderpan : een echte ouderwetse wonderpan van het merk AlHo, . Potten En, Verz Kosten, Senior Wonderpan, Wonderpan 2 Cm Euro, Jeugd Sentiments, En Pannen, Excl, Alho Senior.


Beschrijving wonderpan met groot glas doorsnee en cm hoog . Vandaag binnengekregen: de onvolprezen WONDERPAN van ALHO! Hij dateert uit de jaren 'en is van het merk ALHO.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts