maandag 10 februari 2014

Nieuwe vriezer aanzetten

Nog steeds hetzelfde als uw eerste vraag. Als hij vertikaal vervoert is kan u hem al na a uren in dienst nemen. Heeft u hem op zijn zijde vervoert of moeten .

Ik heb onlangs een nieuwe Siemens koeler en vriezer gekocht. Ik heb sinds gisterochtend een nieuwe vriezer. Netjes uur gewacht met aanzetten ook al stond hier niets over in de gebruiksaanwijzing.


Vriezer stuk gegaan bij ontdooien, gevaarlijk?

Ik heb vandaag een nieuwe-tweedehands vriezer gekregen. Afgelopen vrijdag mijn nieuwe vriezer ontvangen van BCC Deze. Misschien is de vriezer niet stuk want na eerste keer aanzetten moet deze . Samsung koel-vries combinaties No-Frost bevriezen. Hierdoor voorkomt u namelijk dat er olie uit de compressor in de verdamper terecht komt.


Ik heb vandaag om uur een vriezer gekregen en nu is mij gezegd dat hij pas over uur aangezet mag worden en een ander zegt over 6 . Een tafelmodel vriezer biedt de mogelijkheid om de bovenzijde als werkblad te. We hebben onlangs onze diepvries laten ontdooien, omdat er te veel ijs .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts