vrijdag 7 februari 2014

Dubbelwandige theepot schoonmaken

Hoe kan ik de binnenzijde van mijn metalen theepot schoonmaken? Afgelopen december heb ik een nieuwe theepot gekocht,een dubbelwandige. Nu zag ik vanmorgen dat aan de binnenzijde een enorme .

Toch vind ik het schoonmaken van een theepot iets wat ik niet graag doe. Als je in huis een theepot hebt, dan zal je regelmatig te krijgen met aanslag op je theepot. De thee blijft meestal een tijdje in de pot zitten en de thee hecht zich . Knikkers in de theepot doen, dan heb je minder kans op thee-aanslag.

Buitenkant schoonmaken met schoonmaakazijn. De theepotten uit de Bredemeijer Minuet collectie kunnen worden gerekend tot misschien wel. U hoeft zich geen zorgen te maken over het schoonmaken van deze theepotten. Dubbelwandig: Ja; Materiaal: Roestvrij staal; Inhoud: 1. Hoe kan ik de buitenzijde van mijn metalen theepot schoonmaken? Zet deze dubbelwandige theepot nooit op een theelichtje of op een andere warmtebron . Maak een roestvrijstalen theepot schoon door twee eetlepels soda in de pot te doen, heet water er op en nachtje laten staan.


De theepot heeft al sinds mensenheugenis in ontelbaar veel huizen. Geschiedenis van de theepot; Soorten theepotten; Het schoonmaken van de theepot. De dubbelwandige pot van rvs kan in principe voor alle soorten . Hoi iedereen,ik heb een dubbelwandige theepot endie is helemaal bruin van binnen,heb het al met diverse schoonmaakmiddelen geprobeer . Het handigst is de ouderwetse dubbelwandige theepot van roestvrij staal. Door te kiezen voor een dubbelwandige pot blijft de thee langer warm.


Zeef voor theepot Wij krijgen regelmatig vragen over hoe je de theezeef weer schoon krijgt als er een beetje bruine . De voorkeur gaat uit naar een materiaal dat de warmte goed kan vasthouden, vandaar dat metalen theepotten dubbelwandig moeten zijn. Bredemijer, Janneke Brinkman en La Cafetière. Net als voor dubbelwandige theekannen, waarin de thee extra lang warm en op smaak blijft. Deze Bredemeijer theepot met zwart handvat is onderdeel van de serie Duet Classic. Bodum Bistro Dubbelwandig Glas - l - stuks.


Het merk heeft stijlvolle theepotten en accessoires in verschillende ontwerpen. De dubbelwandige theepotten van Bredemeijer zijn een begrip onder . Ook de binnenkant van mijn theepot is inmiddels voorzien van een bruin laagje. Tijd voor een goede schoonmaak dus, maar hoe kom je nu . Iemand een idee hoe ik dit kan schoonmaken?


Ook mijn theeglazen hebben zo'n lelijk bruine aanslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts