donderdag 30 oktober 2014

Rijststomer magnetron

Zet de stomer 8-minuten in de magnetron bij een vermogen van 800-900W. Giet na het koken overtollig water uit de stomer en laat de rijst nog ca. Magnetron Rijstkoker - Rijstkoker voor de magnetron.

Kan ook gebruikt worden voor groenten en pasta. Hoe Maak Je Rijst in de Magnetron Surinaams Eten - Duration: 1:46. Alle items mogen in de magnetron met deksel (ventiel wel open laten).


Nu hoef ik echter maar de helft te koken.

Handige Sistema magnetron rijstkoker om eenvoudig en snel rijst te stomen en spatvrij op te warmen. Doe de rijst met de aangegeven hoeveelheid water (zie schema) in een magnetronschaal en dek de schaal af met een deksel of . Heb zelf vorige week een rijststomer voor de magnetron gekocht bij een toko. Het is er die ik elders al gebruikt heb. Gezondheidapril 2014Ervaringen rijstkoker - Etennov 2012Meer resultaten van forum. Ik maak mijn rijst altijd in de magnetron in een plastik bak van de xenos.


Te koop aangeboden: tupperware rijstkoker voor in de magnetron. Groente- en rijststomer in voor magnetron nieuw, ongebruikt, met handleiding. Rijst koken in de magnetron, heel makkelijk!

Vandaag heb ik een super handige tip voor jullie! Een kooktip die mij heel enthousiast gemaakt . Rijst afmeten, wassen, koken in de magnetron en serveren! Met de Joseph Joseph M-Cuisine magnetron rijstkoker sla je maar liefst vier vliegen in één klap. Sushirijst koken wordt een fluitje van een cent met deze magnetron rijstkoker van maar liefst liter.


Bestel de Lekue Rijststomer bij Pannenstore. Deze rijststomer heeft dat probleem niet: rijst en water erin, in de magnetron en perfecte rijst zonder . Ik heb zo'n rijststomer voor in de magnetron van bij de toko, prima ding. De Lékué rijstkoker kookt alle soorten rijst en granen in enkele minuten gaar in de magnetron.


Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts