maandag 25 januari 2016

Water met fruit fles

My Bottle fles kan je gebruiken om water, water met fruit of wat ander drinken in te doen. De fles is ook geschikt om smoothies in te doen! Heerlijke fruitwater recepten voor je in fruitinfuser water fles.

Voor 17:uur besteld is morgen in huis! Maak je eigen fruitwater met de HEMA water infuser! Voor alle recepten geldt dat de hoeveelheden genoeg zijn om één fles mee te vullen.


Waterfles Fruit filter, makkelijk en gezond.

Onderweg genieten van heerlijk water met deze handige waterfles met fruit filter. Het enige wat je nodig hebt is een geschikt flesje (zoals fruitwaterfles en wij hebben deze flesjes ook te koop in de praktijk!) en fruit met . Een tijdje geleden kocht ik me een infuser – zo'n waterfles met een tube in het midden. Hier kan je dan fruit in stukjes in doen, even laten trekken en dan heb je . Nu heb ik hier dé oplossing voor: fruitwater in de waterfles naar school!


En ondanks dat mijn moeder al fruit water voor ons op tafel zette toen ik . Aanbieding: Lekker en gezon de waterfles met fruit filter, bestel hem nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts