woensdag 24 februari 2016

Aanloop condensator aansluiten

Hallo, ik heb hier een motor liggen, die zowel op 1volt als op 2kan werken. Hij is aangesloten zodat hij op 2werkt, enkel loopt hij niet . Afbeeldingen van aanloop condensator aansluitenAfbeeldingen meldenBedankt voor uw feedback.

Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding. De condensatormotor is de meest voorkomende eenfase-inductiemotor. Bij dit type motor – ook wel condensatormotor genoemd – is in serie met de hulpwikkeling een aanloopcondensator geplaatst.


De startcondensatoren worden gewoonlijk gebruikt voor het aanlopen van een.

En ik wel er een aanloopcondensator aan . Weet iemand hoe ik de condensator op de electro motor moet aansluiten? Ik denk dat een motor met een aanloopcondensator ipv koolborstels. Maar, helaas, ook na het aansluiten van de nieuwe condensator blijf ik . Kan iemand mij vertellen hoe ik hem moet aansluiten op 220V.


F 30x57mm 450Vac 85°C kabel lengte: 20cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts