dinsdag 16 februari 2016

Gebruiksaanwijzing dolce gusto mini me

Download hier gratis uw Krups Dolce Gusto MINI ME handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw . Gebruik alleen NESCAFÉ DOLCE GUSTO-capsules.

Selecteer je machine en zoek je gebruikershandleiding of snelstartgids. Het voorkomt ook dat uw Dolce Gusto verstopt raakt. Heeft u uw apparaat niet op tijd ontkalkt en zit deze verstopt, dan kunt u in van de onderstaande video's . Primera puesta en funcionamiento de la nueva cafetera Nescafe Dolce Gusto MINI Me y primer café.

Klein, compact en van alle gemakken voorzien! Je creëert de lekkerste koffievariëteit door de automatische waterdosering eenvoudig in te stellen. De Krups Dolce Gusto Mini Me is een nieuwe en (zoals de naam al doet vermoeden) één van de kleinste en meest compacte Dolce Gusto machines.


Kies de koffie van je dromen met de Dolce Gusto MiniMe. Krups MiniMe KP12- Dolce Gusto Apparaat - Rood. Als je zoekt naar gebruikershandleiding kun je deze downloaden en daar staat in.


Ik heb een mini me mag dat dan ook met gewone ontkalker voor een koffiezetapparaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts