vrijdag 6 oktober 2017

Magnetron plaat gebroken

Is het glazen draaiplateau van uw magnetron kapot? Of komen de vonken misschien uit de micaplaat? Natuurlijk heeft u dan service onderdelen en accessoires .

Kies uit ons uitgebreide assortiment draaiplateau onderdelen en accessoires voor uw oven-magnetron; o. Glasplaat AEG magnetron draaiplateau AEG 50261835008. Hoe onthand kun je zijn als een gebroken ovenknop via. Ongeveer een jaar geleden heb ik een M-systems (van Boretti) magnetron gekocht.

Er bevindt zich veel vet onder de glasplaat. Als het draaiplateau van je magnetron niet meer draait, kan dit diverse oorzaken hebben. Wij adviseren om het draaiplateau eruit te halen en . Vorige week woensdag, lasagne in mijn combimagnetron van samsung. Zit een draaiende glasplaat in, oven op 2graden, ding erin, prima . Lg Aandrijfmotor Glasplaat magnetron 6549W1S011N. Glasplaat voor op draaiplateau magnetron doorsnee circa 2cm doornee opstaande rand onderkant . LG MC-7644A : de glazen plaat van de magnetron intellowave is gebroken.


Die magnetron is dus van een huisgenoot hiero, maar een nieuwe schaal.

Bij ons is de glasplaat in de Bauknecht combioven gesprongen. Bij ons is vanmorgen de glasplaat ook in duizend stukjes gebroken (zit er nog wel in). En ik heb dus een nieuwe glazen plaat nodig. Zojuist is de glazen plateau gebroken van mijn magnetron TM-2415. Miele HGS1Glazenschaal combimagnetron 4317620.


Plaat (lekplaat 3x cm) 11453 001145Miele . Bij mij is nog nooit de glasplaat gebroken. Om breken te voorkomen moet je volgens mij (behalve in de magnetronfunctie) geen gerechten direct op de glasplaat . Bosch magnetron combi oven onderdelen - Alle witgoed onderdelen en bruingoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts