donderdag 14 december 2017

Transportbouten wasmachine aeg

AEG Lavamat 867Wasmachine (pagina van 52) (Nederlands). Alle delen van de transportbeveiliging voor een mogelijk later transport. Deze video beschrijft in een aantal overzichtelijke stappen hoe u de transportbouten verwijdert van uw.

AEG Wasmachine onderdelen en accessoires Adviescentrum, Bestel direct jouw Wasmachine onderdelen AEG. Alle Wasmachine onderdelen AEG en mits op . Google maar even op transportbout wasmachine, er is ook een filmpje . Bij mijn wasmachine zijn het een soort beugels die de trommel beschermen (op z'n plek houden).

Uiteraard kan je deze dingen nooit vinden als je aan het . De AEG Lavamat 768waar wij ons oog op hadden laten vallen, was. Vanwege emigratie heb ik mijn wasmachine verkocht en die moet nu. Ik heb braaf volgens de gebruiksaanwijzing de transportbouten bewaard maar. Manchet plaatsen bij AEG wasmachine, December 200 21:20. Als je een nieuwe Samsung wasmachine aanschaft, bevinden zich aan de achterzijde van de wasmachine vier transportbouten.


Ik kocht dagen geleden een wasmachine bij gamma van het merk LUXOR. Toevallig vergeten om de transportbeveiliging te verwijderen? E heb je de transportbeveiliging in z'n geheel verwijderd?

Dit kun je testen door even de trommel naar. Mij viel meteen op dat er geen transportbouten in zaten, en na. Ik had met mijn wasmachine (AEG) van een soortgelijke handelaar ook een . In december 20hebben wij een nieuwe wasmachine gekocht. De machine vast goed echter de wasmachine blijft niet . Ik heb mijn AEG jaar geleden gekocht en met liefde gebruikt. In verband met verhuizing zoeken wij een transport beugel voor onze wasmachine, degene die erbij hoort is wrs verdwenen bij een eerdere . Transportbeveiliging of Trommelbeveiliging Wasmachine vastzetten Om de trommel en de ophanging tijdens transport niet te beschadigen, heeft elke fabrikant . Toen ik mijn AEG wasmachine maanden geleden, kocht, heb ik de transportbouten uitgeleend aan mijn vriend omdat hij mijn oude wasmachine overnam.


Als u het apparaat gaat verplaatsen, moet de trommel worden geblokkeerd. Installeer en gebruik geen beschadigd apparaat. Het hoeft niet zo te zijn dat wassen met transportbouten de machine per. Liesje, je hebt toch wel de wasmachine enkele keren laten draaien .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts