donderdag 18 januari 2018

Glazen plaat magnetron schoonmaken

Een bak met warm water met citroen erin in de magnetron zetten. De glasplaat schoonmaken met een staal borstel. Het wordt vaak gebruikt bij het schoonmaken van een oven.

Vaak werkt het gewoon al om een schoteltje ammonia in een oven te zetten. Het reinigen van de magnetron deden we met azijn. Ik zorg er trouwens zoveel mogelijk voor dat de glazen plaat niet te vies wordt. Ik moet 'm dan gewoon steeds eruit halen als ik de magnetron .

Glazen plaat en draaiding gaan regelmatig mee in de afwasmachine. Ook het schoonmaken van het glazen plateau uit een magnetron kan lastig zijn. Zeker als de viezigheid lang in de magnetron gelegen heeft. Gelukkig zijn magnetrons gemakkelijk schoon te maken als je weet hoe het moet.


Vul een glazen schaaltje dat geschikt is voor de magnetron half met water. Mijn magnetron slash oven schoonmaken is niet mijn favoriete. Ook smeer ik nog eenzelfde papje op het even zo smerige glazen plateau.


Het schoonmaken van de oven is gewoonweg een rotklus. Ik had al heel vaak iets gelezen over een bakje azijn laten meedraaien in de .

Ik wil mijn combi-magnetron oven goed schoonmaken en op zo'n manier dat dit goed bij te. Die glazenplaat gaat wel makkelijk schoon. Een magnetron schoonmaken vereist soms wat inspanning en de nodige.


Magnetrons hebben vaak een glazen plaat en een rekje dat gaat . Een magnetron behoort tot een van de meestgebruikte apparaten in de keuken. Hierdoor is het verstandig om de magnetron . Wat moet ik doen als mijn inbouw magnetron vervangen moet worden. Voorkomen is beter dan genezen, dus na elk gebruik even snel schoonmaken is een goede gewoonte.


Laat de ovendeur volledig afkoelen en haal een . Lees altijd de schoonmaakinstructies van je oven. Ik had het trouwens ook nog eens in een combi-magnetron gebruikt, wat achteraf . Originele Glasplaat draaiplateau van magnetron Merk Etna Omschrijving Magnetron glasplaat Kenmerk Rond glas Ø35cm OHG nr 000117A Origineel nr .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts