maandag 22 januari 2018

Wonderpan receptenboek

Bakken zonder oven Het onmisbare receptenboek voor de Wonderpan met heerlijke recepten! Van verjaardagstaart tot heerlijke ovenpasta.

De online winkel waar de nostalgische wonderpan wordt aangeboden in een. U krijgt het e-book binnen werkdag per mail opgestuurd.

Toen ik kortgeleden weer eens poffert wou maken, leende ik de wonderpan van mijn moeder en ben gaan experimenteren en zoeken naar recepten. Het recept dat ik bij de wonderpan kreeg, geeft uur aan op een kleine vlam. BAKKEN ZONDER OVENBakken zonder oven Het onmisbare receptenboek voor de Wonderpan met heerlijke recepten!


In de jaren had bijna nog niemand een oven. Er werd veel gebakken in de wonderpan, gewoon op gas of het .

Van koekjes tot muffins, van cake tot broo alles kun je in de wonderpan bakken. In het receptenboekje vind je erg veel van dit soort recepten. De pan heeft een tulbandvorm, waar je je ingrediënten in doet.


We hebben namelijk een mail gekregen van een minder tevreden wonderpan-gebruikster. Ze heeft al verschillende recepten uitgeprobeerd op diverse pitten . Ik zie helemaal voor me dat deze 'Wonderpan' vroeger op van die gezellige. Sinds kort ben ik in het bezit van een wonderpan, een AlHo Senior, een aluminium pan. Dank je wel voor het delen van je lekkere recepten.


Ik heb op een rommelmarkt een aluminium wonderpan gekocht maar ik. Omnia oven voor op het gasfornuis wonderpan. Optioneel: Omnia recepten boek met overheerlijke recepten.


Met de nieuwe wonderpan bakt u alles wat u normaal in de oven . De wonderpan is een pan die al in grootmoeders tijd gebruikt werd. Zoals wij in ons vaarverslag al schreven hebben wij sinds begin mei van dit jaar (2009) een Omnia vakantieoven. Een collega bleek nog een receptenboek, van zijn oma, te hebben wat vroeger bij de pan kwam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts