vrijdag 25 september 2015

Plaat tussen koelkast en gasfornuis

Er zit maar hoog uit cm ruimte tussen de ijskast en gasfornuis. Er moet wat tussen, maar wel netjes, dus niet zomaar even een plank. Een glasplaat, glas is slecht warmte geleidend en kan op de koelkast.

Mijn koelkast en gasfornuis staan naast elkaar. Er moet een warmtewerend plaat tussen gemaakt worden. Noet omdat het niet goed isoleert maar er altijd iets naast je fornuis valt (althans bij mij).


Mocht je toch twijfelen, leg er dan een plank tussen.

Ik wil naast een hoog model koelkast een fornuis plaatsen, en naast het fornuis een vaatwasser. Het gasfornuis staat bij ons thuis op de koelkast en mijn schoonvader heeft de elektrische. Kun je er geen dikke MDF-plaat tussen leggen?


Wat doe ji, behalve vaat, in de vaatwasser? Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb meteen een vraag. Sinds kort zijn we verhuis keuken gerenoveer door de relatief kleine . Voor elektrisch koken heeft u de keuze tussen een elektrische kookplaat en een.


Een nadeel van keramische kookplaten is dat ze nadat u de plaat heeft uitgezet lang. Let op: Een kookplaat kan alleen maar boven een vaatwasser, koelkast, .

Het grootste assortiment Fornuis- kookplaataccessoires online bij Media Markt of in één van onze winkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts