maandag 18 juli 2016

Aanloopcondensator vervangen

Kan ik die condensator vervangen door die van uf(verschil van uf )of . Aanloopcondensator vervangen - goede type? Is zo'n condensator makkelijk te vervangen?

Aaanwezig een compressor, waarvan de aanloopcondensator vervangen is door iemand met een capaciteit van microfarad. De aanloop condensator zit aan of naast de motor. Aanloopcondensator is vervangen,geen resultaat.


En kan je een condensator zomaar vervangen door eentje die een halve micro farad hoger of lager zit? Sommige zeggen dat het misschien een aanloopcondensator is? Nou zou ik de condensator willen vervangen en ik vroeg mij af of het een. Al is een aanloop condensator bij ventilatoren meer gebruikelijk . Aanloopcondensator vervangen op werkspot.


Vervangen van die condensator is in de meeste gevallen de oplossing. Zo'n aanloopcondensator is meestal eenvoudig te vervangen, en de . Ik denk, als ik het zo lees, dat ook u de aanloopcondensator moet vervangen. Zoals u bij mijn vraag (hierboven) kunt zien, ben ik dit ook van plan.


Ik zou eerst de aanloopcondensator van 10uF vervangen.

Als de aanloop condensator defect is, wat vaker voorkomt, blijft de motor stilstaan . Bij oudere machine's kan de aanloopcondensator de boosdoener zijn, eenvoudig vervangen, en de machine draait weer! Je kunt deze vervangen door aan de rechterzijkant het paneel te verwijderen. Ik denk aan het vervangen van de zwevende oude Elco`s,die erg.


Ik houd me gewoon aan de waarden van de oude aanloop condensator.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts