dinsdag 26 juli 2016

Liebherr vrieskast no frost storing

Hoef ik no-frost koel- of vriesapparatuur nooit meer te ontdooien? Wanneer de deur van de koel- of vrieskast lang open blijft staan. Vaak kunt u een storing zelf verhelpen, via de tips in de gebruiksaanwijzing of de.

Mijn koel- of vrieskast wordt door Liebherr omgeruild. In de praktijk betekent dit, dat u bij NoFrost-vrieskasten geen last heeft van rijpvorming. Ik sprak met iemand die een Liebher heeft en die heeft hem al jaar continu.


Kan iemand dit bevestigen of is er iets in het no frost systeem kapot?

Heb het probleem per mail ook aan Liebherr voorgelegd. Liebherr premium vrieskast, Mei 201 16:51. Download hier gratis uw Liebherr Vrieskast handleiding. Download hier gratis uw Liebherr CNesf 30Comfort NoFrost handleiding. Mijn liebherr vrieskast piept met korte tussen pauzes, er branden geen alarm.


NoFrost vriezer vriest niet goed of geeft alarm. Reparatur Liebherr Gefrierschrank vereist. Wil je weten wat anderen van de Liebherr GN 23vinden?


Het no frost systeem zorgde ervoor dat we nooit last hadden van ijsafzetting en verder.

Storingsdienst wil wel monteur sturen, maar als nieuwe verdamper en voorrijdkosten . De Acrobat Reader, noodzakelijk voor het openen en printen van PDF-documenten, kunt u gratis van de Adobe downloaden. Ik ben op zoek naar hulp voor onze Liebherr vriezer. Afgelopen weekend deze volledig ontdooit en nu we deze weer aanzetten doet hij het niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts