dinsdag 12 juli 2016

Gereedschap wandbord maken

Doe het zelf: maak je eigen Gereedschapswandbord met Praxis! XL - Gereedschapswand Gereedschapsbord zwart metaal 140163. Werkbank met lades - laden en gereedschapsbord L = 1cm.

Maak uw gereedschapsbord compleet met de 32-delige haken set - cm. Een gereedschapsbord die verrijdbaar is . Met een decoupeerzaag kun je leuke profielen uitzagen in het wandbord. Het gereedschap hiervoor is niet goedkoop, meestal kun je een eenvoudige .

Schroef aan de achterkant van het bord ter hoogte van iedere gatenrij een balkje. Boor met een speedboor gaten in het wandbord. Erro Gereedschapbord Staal - x x 1. Raaco Gereedschapswanden - Incl SuperClips. Raaco Gereedschapswanden - Incl SuperClips. Het is al tijden geleden dat ik via het internet stuitte op een mooi, zelf te maken, gereedschapbord voor aan de muur.


Al vijf jaar lang slingerde mijn handgereedschap van hot naar her in mijn bouwruimte. Ik liep al lang rond met het idee om een gereedschapbord te maken. Zelf een houten wandbord maken als decoratie?

Klik hier om in te loggen of hier om een gratis account aan te maken. Er vanuitgaande dat het bord niet vaak gaat veranderen heb ik. Ik heb even een foto'tje gemaakt hoe wij het gereedschapsbord hebben in de schuur.


Uw gereedschap overzichtelijk gesorteerd met een gereedschapsbord gemonteerd op de werkbank of aan de wand geschroefd. Wandbord maken van steigerhout met de juiste tekeningen, maak je de mooiste. Wandbord maken van steigerhout kan je echt heel makkelijk zelf! Als u van plan bent om een wandbord van steigerhout te maken heeft u natuurlijk gereedschap nodig. Gereedschapsborden online kopen in de webshop Datona.


TIP Laat het bord na aankoop alvast op maat zagen in de zagerij van Praxis! Gereedschapsklemmen, zakjes in verschillende maten € 9 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts