woensdag 6 juli 2016

Lampenolie ah

The Old Dutch Farmlight lampolie is in Nederlan maar ook in vele andere Europese landen een vertrouwd begrip. Uitgevoerd met een unieke kinderveilige . De meeste drogisterijen zoals bijv Kruidvat heeft lampenolie en als het goed is hebben tuincentra's dit ook.

Ook Marskramer,Blokker heeft het en bij AH heb ik . Hierbij wil ik een klacht melden over Albert Heijn : Waarom een prijsverhoging van meer dan 1 op dit artikel ,was eerst pltr is nu 45 . Weet iemand toevallig waar ik blanke lampenolie kan kopen. Ben net bij de ah geweest en daar hadden ze het niet.

Tot besluit weer de prijspakker van de week. Dit keer de Farmlight Lampolie bij de Albert Heijn. Ik ben op zoek naar goedkope lampolie voor in mijn petroleumstel waar ik.


Goedkopere dan de AH kan ik niet vinden, en was volgens mij . Klacht: lampenolie alleen nog per halve liter leverbaar voor een vrijwel zelfde prijs als de liter prijs.

Waarschuwing: Aanmaken met lampolie of andere huishoudelijke oliën of benzine zoveel mogelijk vermijden. Koop je kolen liever niet bij een AH supermarkt. Je kunt trouwens op de Allerhande pagina van AH ook zoeken op budget.


Tjonge, nooit geweten dat lampenolie daar ook al goed voor is, het resultaat is. Ah, wat leuk Leon, dat je dat zelf ook gedaan hebt! Klein chemisch afval ( KCA ) is afval dat niet bij het gewone afval mag. U kunt dit afval apart inleveren bij het inzamelpunt van de gemeente.


Lampenolie samen met sticker verwijderaar. Toepassingen waren toen met name als lampolie en een klein deel als consumptie. Met name de eerste toepassing was belangrijk, omdat het . Voor nog geen anderhalve euro koop je bij elke C10of AH (en misschien ook andere supers) een. De olijfolie werd door de 'Oude Grieken' gebruikt als lampolie, voor de lichaamsverzorging, als medicijn en als voedingsmiddel.


Verder neem ik aan dat een ieder weet dat zoutzuur, lampenolie, wasbenzine en spuitbussen, zoals elke verf, . Dan pak ik lampolie, jawel, en spuit gelijkmatig de kolen nat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts