dinsdag 27 september 2016

Nieuwe lakens wassen tips

Nieuw beddengoed wassen vergt kunde en kennis. In deze blog drie tips voor de eerste wasbeurt. Dekbedovertrekken Zo voor al je Beddengoed !

Ik geef jullie hieronder enkele tips zodat je lang kunt genieten van je nieuwe aankoop. Wanneer je je dekbedovertrek eerst wast, kan deze beter het vocht opnemen. Bij het wassen van een nieuw dekbedovertrek dient u te letten op het feit dat deze.


Ik was beddengoed en kleding als het nieuw is ook eerst.

Het beste alles voor gebruik de eerste keer met 'natuurazijn' wassen, dan behoud. Nieuwe handdoeken, badjassen, strandlakens en theedoeken kunt u het . Nee hoor dit is echt niet nodig,gewoon in de wasautomaat wassen op graden. Satijn is een prachtige stof, die we vaak terug zien in beddengoed. Ik ga straks mijn lakens voor de eerste keer wassen.


Als ze nieuw zijn en pas uit de verpakking komen was ik die op graden met een scheut azijn bij. Het ruikt niet zo lekker nee, maar is dat de enige reden? Een dekbedovertrek wassen is in principe niet heel anders dan het wassen van andere kleding.


Toch krijgen we hier nogal eens vragen over binnen.

Dit gebeurt vaak met nieuwe lakens, waarbij de stijfheid veroorzaakt wordt door. Onthoud dat je lakens elke keer dat je ze wast nog zachter worden. Was donker gekleurd beddengoed op 40°C in de hoofdwas. Na het wassen vertoont mijn dekbedovertrek witte strepen.


Op mijn beddengoed staat als wastemperatuur graden, maar kan dat dan niet op 60? Overtrekken op graden, als ze te vaal zijn dan is het tijd voor nieuwe! Hoe vaak u de lakens van uw bedden wast kan heel erg verschillen van andere personen. Wanneer u nieuwe lakens koopt is het aan te raden . Nog niet,het is net nieuw ,ik wacht eerst de reactie van de winkel waar ik het gekocht. Lijkt mij niet de bedoeling dat je zo'n dekbed eerst wast.


Aan de onderzijde gesloten bedden of verkeerd beddengoe bijvoorbeeld niet of slecht. Het dekbed blijft het beste als u hem de eerste keer koud wast. Babykleertjes wassen voor gebruik is daarom verstandig.


Dit geldt ook voor je baby's beddengoe hydrofiele luiers en andere stoffen die in aanraking komen . Loop je ook altijd zo te hannesen met de lakens als je het dekbed verschoont? Met deze handige tip is dat oeverloze geklungel met dekbed en overtrek verleden tijd. Het perfecte cadeau voor de feestdagen en het nieuwe jaar! Dekbedovertrekken en slopen altijd binnenstebuiten wassen.


Wit- en lichtgekleurd beddengoed kan worden gewassen op minimaal 40°C tot maximaal 60°C in de hoofdwas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts