dinsdag 21 februari 2017

Koortsthermometer kruidvat

Meet je lichaamstemperatuur met de Kruidvat Oorthermometer. De oorthermometer meet ook de omgevingstemperatuur en de oppervlaktemperatuur van . Je ziet binnen seconden of je koorts hebt met de Kruidvat Seconden Thermometer. Deze gevoelige meter laat zich snel aflezen en schakelt na minuten . Elektronica - digitale koortsthermometer kruidvat. Er zijn verschillende koortsthermometers te koop zoals staaf-, oor- en speenthermometers. Welke koortsthermometer is handig en welke mag je voor je baby . De Medisana TM 65E is een infrarood-thermometer die zonder contact te maken de temperatuur van je lichaam meet.


Heeft er iemand een digitale thermometer? Ik dacht ik koop zo'n ding eens, bij de kruidvat gekocht. Nu staat er dat je die in je mon oksel en . Goedemorgen allemaal,Ik wilde een oor thermometer kopen maar schrok van de. Download hier gratis uw Thermometer handleiding.


Op zoek naar een nieuwe Koortsthermometer? Vergelijk 1verschillende Koortsthermometers op KIESKEURIG. NL veel merken veel webshops laagste . Ik heb zelf een goedkope thermometer van Kruidvat maar meneer wil niks in zijn kontje. Hij wordt al BOOS als ik er een zetpil in wil doen. Hij is deze week in de aanbieding bij 't Kruidvat, juist nu hij 'in opspraak' is.


De afgeprijsde 'oorthermometer' kost nu 1euro -nog altijd vier . Mij werd als advies gegeven om er te kopen met een snelle aflees tijd. Bij de kruidvat liggen ze naast elkaar de normale en een snellere Nog . Deze is net zo nauwkeurig, zo niet nauwkeuriger, dan de 'ouderwetse' thermometer. Het oor is uitermate geschikt om een goede temperatuurmeting te doen, . Ik heb nooit koorts maar voor het geval dat wel een thermometer in huis. Gewoon een simpele digitale van het Kruidvat, voor iets van euro .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts