vrijdag 3 februari 2017

Wasmachine aansluiten op normale kraan

Nu zou ik graag toch mijn wasmachine willen aansluiten, is dit mogelijk op de normale kraan van mijn douche of wastafel? Hoe krijg ik de wasmachine op een normale kraan aangesloten? Nu kunt u de wasmachine slang aansluiten op het fonteinkraantje.

Dat leek me wel een prima idee, maar hoe sluit ik een wasmachine aan op een normale kraan? Ik wil graag in mijn studentenflat een wasmachine aansluiten. Nu is het probleem dat er geen wasmachinekraan aanwezig is.


Mini vaatwasser aansluiten op keukenkraanberichtenjuli 2014vaatwasser én wasmachine op water- en.

Wasmachine zonder aansluitingberichtenaug 2012Aansluiting wasmachine is warm waterberichtenapril 2008Meer resultaten van forum. Ik heb ook een Y-stuk overwogen op de bestaande wasmachine aansluiting, maar daarvoor was te. Een gewone wasmachinekraan is gemaakt om de juiste slangen voor de.


De GARDENA System aansluiting op de waterkraan. Ik zou hem dus graag op een normale kraan willen aansluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts