maandag 19 juni 2017

Hoe vaak glansspoelmiddel bijvullen

Hoe kan je zien hoeveel glansspoelmiddel er nog inzit? Hoe vaak moet je gemiddeld genomen zout in de vaatwasser bijvullen? Het is in ieder geval beter om poeder, apart zout en glansspoelmiddel te gebruiken .

Ik weet niet hoe het zit met de dure Sun enzo, maar ik merk echt wel verschil. Bijvullen met zout en glansspoelmiddel (drogen zonder strepen) is dan niet meer . Inderdaa hoe zuiniger een vaatwasser met stroom en water omgaat hoe langer het duurt! Voor perfecte afwasresultaten is het van belang glansspoelmiddel toe te voegen.

Maar wat ik vaak heb is dat op de vaat vaak van die druppel achter blijven. Daar moet je in dat cirkeltje die glansspoelmiddel bijvullen. Gaat overigens lang mee, lost langzaam op in water dus hoeft niet vaak bijgevuld te worden.


Sinds een paar weken echter moet ik na vaatwasbeurten telkens het glansspoelmiddel bijvullen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Het uitschakelen van de controlelampjes voor het bijvullen van zout en naspoel‐.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts