woensdag 16 november 2016

Elektrische wonderpan

Om eerlijk te bekennen: tot voor kort had ik nog niet eerder gehoord van de wonderpan. Via mijn groep op Facebook kwam ik enige tijd . Tot in de jaren zestig werd de wonderpan veel gebruikt in de keuken.

Toen de oven gemeengoed wer verdween hij langzamerhand uit het zicht. Gisteren in het bezit gekomen van een elektrische wonderpan zonder handleiding. Vandaag wil ik er brood in bakken maar ik heb geen . Met deze nostalgische wonderpan bak je heerlijke cake, taart en brood op het fornuis.

Aluminium; Ø cm; Geschikt voor elektrisch, gas, keramisch, halogeen. Toen ik kortgeleden weer eens poffert wou maken, leende ik de wonderpan van. Een wonderpan, is dat een pan uit een sprookje? En bespaar je dus elektriciteit in het geval van een elektrische oven hebt of gas bij een . Ik zie helemaal voor me dat deze 'Wonderpan' vroeger op van die.


Kan deze wonderpan ook op een elektrische kookplaat gebruikt worden . De Wonderpan is een uitkomst, zei Moeke, al had ze moeite met de lange. Explore sophia theunissen's board wonderpan recepten on Pinterest, the. Klop de slagroom stijf met de poeder-suiker.

Klop in een andere kom de mas-carpone goed los met de vanillesuiker en twee eetlepels van het sinaasappel-sap. Explore Corine Kanselaar's board Wonderpan on Pinterest, the world's catalog of ideas. Workshop koken en bakken in de DO en Wonderpan.


Bakken zoals als oma vroeger deed; het kan weer! De wonderpan maakt het mogelijk om zonder oven toch een cake,. Ik schakelde over op een gaskookplaat maar de oven werkt elektrisch. Geweldig he zo'n pan, zelf heb ik een elektrische.


Berichten over Wonderpan geschreven door doorblauweogen. Ondanks de grote aanwas van de Nederlandse handel in keukenapparatuur stuit je toch nog weleens op een elektrisch keukenapparaat dat in .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts