dinsdag 8 november 2016

Ijslolly vormpjes ikea

IKEA - CHOSIGT, Ijslollievorm, Te vullen met vruchtensap of limonade om je eigen ijsjes te maken. Spoel de onderkant af met lauw water, dan laat het vormpje . Het is een ijslollyvorm van siliconenrubber.

Geen geknoei meer met vormpjes met stokjes. Deze samoerai zwaarden als ijslolly vormpjes zien er super leuk uit en. IJslollyvormpjes vind je heel goedkoop bij winkels zoals Casa, Blokker, Ikea… en in webwinkels.


Meer over Waterijsrecepten, Zelfgemaakte Fruit Ijslolly en Yoghurt Ijslolly.

Ik heb op deze blog al een recept gezet van yoghurt ijslolly's en binnenkort. Ik gebruik zelf ijslollievormpjes van de IKEA: Midsommar, zie hier. Maar nu dus oplossingen voor als je geen vormpjes in huis hebt, maar snel . Het is een ijslollievorm van siliconenrubber.


Het ijsje krijgt de vorm van een Calippo. Ik heb in dit recept geen hoeveelheden bij de aardbeien en yoghurt aangegeven. Vul de vormpjes voorzichtig met het yoghurt-mengsel.


Ik heb eerst een lepel 1 aardbeienpuree in de ijslolly vormpjes gedaan.

Zet de houder met de ijslolly's in de vriezer . Nu de zomer eindelijk in ons land is kunnen we lekker gaan genieten van een . Schenk het mengsel in ijslolly vormpjes (Ikea of AH) en zet ze voor tenminste uur in de vriezer. Daarna heb je heerlijke lekkere gezonde . Plaats de schijfjes citroen in de vormpjes en schenk de afgekoelde thee erbij. Action, Blokker, Ikea, Marskramer of Xenos. Nu heb ik het ei van columbus: bij ikea kun je ijslolly-vormpjes kopen.


Per vormpje gaat er ongeveer 55cc in, evt kun je de hoeveelheid dan . Losse stokjes zijn handig om te gebruiken als u geen standaardvormpjes hebt en. Voor leuke ijsvormen kunt u bijvoorbeeld terecht bij de Blokker, Xenos, Ikea, . Tupperware heeft ze, maar die zijn nogal prijzig. Ik heb voor dit recept de ijsjesvormpjes van de ikea gebruikt dus ik kwam met 4ml precies uit, als je andere vormpjes gebruikt kan het zijn . Ondergetekende wilde kijken voor ijsklontjes vormpjes voor fruit- en.


Voor de oudste vinden we ijslolly bakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts