dinsdag 22 augustus 2017

Beko wasmachine maakt programma niet af

Met tips van de monteur zelf eenvoudig het probleem 'Wasmachine maakt programma niet af' repareren. Als het wasprogramma niet verder gaat kan dit verschillende oorzaken hebben; problemen met de waterafvoer, problemen met de motor. Sinds gisteren stopt mijn wasmachine (Zanussi ZWF1210) in het midden. Aan een reparatie zou ik niet meer beginnen als ik u was, die is te duur . Repareer uw wasmachine zelf met tips van echte monteurs. Mijn wasmachine stopt tijdens het programma.


Maakt de machine het geluid alleen voor en na het draaien?

De machine neemt water en stopt met wassen, geen enkel programma werkt. IK KRIJG DE MANCHET ER NIET AF, WEL DE EERSTE RING MET VEER, . Hallo Ik heb een Beko wasmachine en deze stop nadat hij water heeft gepakt. Kan ook zijn dat hij moet verwarmen en de besturing constateert dat dat niet gaat.


Het feit dat het programma op min blijft hangen komt door. Kijk ook eens voor een wasmachine op onze nieuwe website . Er is niet veel schuim en het slangetje van de niveauschakelaar is schoon de. Pompt uw wasmachine het water na afloop van de was niet meer af. Het kan ook zo zijn dat het wasprogramma onderbroken wordt doordat het water niet meer wordt.


In het laatste geval kan het zo zijn dat u per ongeluk iets kapot maakt. De wasmachine pompt mogelijk niet goed af. Wees voorzichtig met het wasprogramma dat u gebruikt: misschien is dit niet geschikt voor het soort vuil.


Ontbrekend: bekoWasmachine forum - Stel uw vraag op het forum van wasmachines. Mijn wasmachine warmt het water niet meer op. F00op onze Miele WKE 1WPS op programma katoen.


Mijn wasmachine wast sinds een paar weken niet helemaal zijn programma af. Hij eindigt dan min voor het einde en blijft daar in draaien. Nee dat maakt niks uit, had vanmiddag een wasje aanstaan van een paar.


Deze klok zit in je wasmachine en werkt je wasprogramma af. Ik wilde hem net even op het korte programma zetten maar voor het daadwerkelijk begon begon het. De wasmachine centrifugeerde ineens niet meer en wij hadden ook zeiknatte was.


Echter sinds kort centrifugeert hij niet meer na het wasprogramma. Het maakt niet uit of er veel was in zit of weinig (handoeken). Met twee linker handen er van af blijven :+ . Controleer de filters van de vaatwasser en kijk of de afvoerpomp niet is geblokkeerd. Is de afvoerpomp niet geblokkeerd en de filters van de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts