donderdag 10 augustus 2017

Zilveren sieraden schoonmaken met tandpasta

Leg dan de sieraden die schoongemaakt moeten worden van goud of zilver op het. Zilverensieraden in laten werken met tandpasta daarna schoonwrijven met . Zilver schoonmaken met Zilverpoets of op een andere manier uw zilver schoonmaken.

Poets uw zilveren sieraden met tandpasta; Even om spoelen en goed . Doe een klein beetje tandpasta op een oude tandenborstel en wrijf dit over je zilveren sieraden. Je schuurt als het ware heel lichtjes de . Voorkomen dat zilveren sieraden na een tijdje dof van kleur worden,.

Smeer je zilver met wat tandpasta in, wrijf ze met een droge doek op, spoel ze goed af. Ontdek de beste manieren van zilver schoonmaken, zodat je jouw sieraden, bestek en familiezilver weer prachtig kan . Zilver kan je ook schoonmaken met tandpasta en een tandenborstel. Helpling heeft op een rijtje gezet hoe je zilver kan poetsen met.


Doe een beetje tandpasta op een doekje of oude tandenborstel en wrijf rustig . Zilveren sieraden worden op een geven moment zwart. Met tandpasta: Gebruik een tandenborstel om met de tandpasta het sieraad schoon te maken. Tandpasta voor Goedkope Sieraden schoonmaken.


Aluminiumfolie en soda voor Zilveren Sieraden schoonmaken.

Ik weet niet of dit het juiste forum is, maar probeer het toch, ik heb een groot aantal sieraden van zilver met edelstenen, die . Leg daarna je zilvergoed (theelepels, bestek, maar ook sieraden). Ik hoorde over tandpasta maar weet het echt niet zeker. Makkelijk je zilver poetsen met soda en aluminiumfolie, kijk maar eens hoe ik dat doe! Handige tips over hoe je je zilveren sieraden het beste kunt reinigen. Het schoonmaken van je zilveren sieraden met een poetsdoek.


Op goud vormt zich geen dof zwart laagje, zoals op zilver. Methoden:Met afwasmiddelMet ammoniaSieraden met stenenMet tandpastaMet kokend water. Methoden:Een zoutbad makenZilveren sieraden grondig schoonmakenJe.


Ik maak zilver altijd schoon met zo goedkoop mogelijke tandpasta. Heeft iemand een goede tip om zilveren sieraden schoon te maken? Sieraden schoonmaken is iets dat ik regelmatig probeer te doen, zo blijft het langer mooi! Er zijn ontzettend veel manieren hoe je zilveren sieraden schoon kan maken.


Om ze weer mooi schoon te krijgen dompel ik mijn sieraden even in de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts