dinsdag 26 september 2017

Hoogglans wit keuken schoonmaken

Wij krijgen binnenkort een nieuwe witte hoogglans keuken. Hoe maak ik de kastdeuren schoon, zonder dat er krassen ontstaan? Hoogglans keuken greeploos of juist nietnov 2015Wit aanrechtbladjan 2010Witte (ikea) kast vergeel hoe weer wit te krijgen?

Matte of glanzende wandtegels in badkamersept 2008Meer resultaten van forum. De hoogwaardige oppervlakken van een keuken zijn in principe gemakkelijk schoon te maken. Wie niet kiest voor een klassieke keuken of voor een Old Wood-keuken, kiest in veel gevallen voor een . Ik wil graag mijn keuken en lekkere poetsbeurt geven, maar weet niet zo goed hoe ik de keukenkastjes het beste kan aanpakken.

Ik heb recentelijk bij Superkeukens een hoogglans keuken gekocht. Nu heb ik echter net voor het eerst de keuken eens schoongemaakt en al . Hoogglans keukens schoonmaken of het reinigen van hoogglans meubels kan. Hoe krijg je lichte krassen weg op hoogglans witte tafel? Dag vieze, vette vingerafdrukken op je mooie witte muur.


Met deze zes tips houd je je keuken goed schoon. De koelkast kun je het beste één keer per maand schoonmaken met een sopje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts