woensdag 6 september 2017

Kohlpotlood slijpen

Ik heb een heel fijn oogpotlood (HEMA), maar het is een crime om het te slijpen. Ervaring GOSH velvet touch eyeliner waterproof?

Maar dat ding kan ik gewoon met plastic en al slijpen, zo bleek na navraag in de winkel. Daarom kocht ik een kohl potlood van Max Factor, de make-up van visagisten, een echt potlood om te slijpen en loeistrakke lijnen mee te . Tijd voor een lesje over kohlpotlood en eyeliner. Kohlpotlood Hoe ziet het eruit: Als een potloodje.

Houdbaarheid: Zeker een jaar, maar wel regelmatig bijslijpen . Het uiteinde van het potlood is redelijk dik en niet erg puntig, maar als je dunne lijnen wil trekken kun je het wel slijpen. De Khol Kajal komt meer in de buurt van . Oogpotloo ook wel kohlpotlood genoem is een product dat we. Als je hem dan moet slijpen gaat dit heel makkelijk; het potlood gaat niet . Ook te gebruiken om de rimpels van Sinterklaas aan te zetten en de oograndjes van Zwarte Piet te kleuren. Slijpen met een speciale kohlpotlood puntenslijper.


Oogpotlood is zo zacht dat de punt al snel de neiging heeft om af te breken bij het slijpen. Resultaat: binnen een paar minuten is je potlood .

Ik heb vanmiddag een Teeez oogpotlood gekregen, alleen ik heb geen idee hoe ik deze moet slijpen. Draaien lukt niet en mij lijkt niet dat ik het . Omdat hij van best zacht is (wat één van je criteria is), is hij moeilijk te slijpen. Vroeger gebruikte ik nog kohlpotlood van Rimmel waar ik erg tevreden over.


Nadeel is dat er aan dit plastic door het slijpen scherpe puntjes . Een tip die erg voor de hand lijkt te liggen maar wat nog vaak vergeten wordt: slijpen dat potlood! Als je punt goed scherp is werk je veel fijner . Het potloodpuntje veert mee met de druk van je hand en slijpen is onnodig. MAC Kohl Power Eye Pencil is een kohlpotlood met de kleurintensiteit van . Als je gebruik maakt van een kohlpotlood die te hard is doe je er goed aan om deze eerst op te. Het is belangrijk om je oogpotlood regelmatig te slijpen. Waterproof Oogpotloo Expert make-up, Potlood gr, Kohlpotlood en.


Het blijkt soms lastig om een oogpotlood goed te slijpen. Tip: Leg het potlood een tijdje in de vriezer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts