donderdag 24 april 2014

Opvangbak koelkast losmaken

Hoi, achterin mijn Bosch koelkast zit een lekbak (opvangbak, condensreservoir). Deze zit vol met schimmel en ik wil em grondig schoonmaken. Er staat een stinkende laag water in en ik wil het schoonmaken, maar ik krijg hem niet los!

Achter de koelkast zit ook nog een opvangbak boven de compressor. In mijn koelkast is een pak melk gaan lekken. Dat is allemaal netjes opgeruimd (dacht ik), maar nu een paar dagen later stinkt het nog naar . Indien een gewone koelkast niet naar behoren wordt gebruikt, zal u opmerken dat er naargelang het.

Hierop zit een plastic opvangbak voor het dooiwater. Volg de eenvoudige koelkast onderhoud stappen op de website en uw koelkast blijft in topconditie! Bij dit proces vangt de koelkast het water dat door het ontdooien ontstaat, op in een opvangbak. Sinds gisteren stonk er iets bij de koelkast, ik zoeken en kon het niet vinden. Bakje zit vast, ik kan het niet losmaken, gadverdegadverdamme.


Bekijk en download hier de handleiding van BEKO DSE 200Koelkast (pagina van 19) (Nederlands). Download hier gratis uw Zanussi Koelkast handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.

Hoihoi,Ik heb laatst een koelkast gekocht (tweedehands). Toen ik hem kreeg rook ie al niet lekker, maar nu als ik hem openmaak komt er echt . En het leidinkje vanuit de koelkast naar de opvangbak ook schoon? Helemaal uit soppen met Quick 'n brite, te koop bij blokker, hier een lekker . Ik weet niet of jij wekelijks de achterkant van je koelkast poetst Chica, maar ik denk de meeste. De koelkast is ook pas een maand of oud.


Lees beslist de gebruiksaanwijzing voordat u uw apparaat plaatst, installeert en in gebruik neemt. Dat is veiliger voor uzelf en u voorkomt onnodige . Onaangename geuren uit de koelkast verwijderen. Als je koelkast een onaangename geur heeft waar je maar niet van af kunt komen, volg dan deze stappen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts