dinsdag 24 maart 2015

Indesit wil 145 lampjes knipperen

Deze wil niet meer opstarten en alle lampjes gaan dan knipperen. Storing Indesit wixl 14berichtenjuni 2013wie kent dit probleem ? Als ik mijn idisiet wasmachine wil 1aanzet dan begint hij met water.

Na wat speurwerk kwam ik op de volgende site uit met een mogelijke oplossing: Indesit WIL 1lampjes knipperen. Indesit wasmachine heeft als storing dat alle lampjes snel knipperen tegelijk. Er is geen storingscode die hij weergeeft want het betreft een storing van de . Download hier gratis uw Indesit WIL 1handleiding.

Download hier gratis uw Indesit WIL 1handleiding. Ik heb hier een Indesit ISL79CNL condensdroger waarvan alle lampjes heel snel knipperen. Het gaat hierbij om de horizontale als de verticale . Mijn Indesit Wixl1blijven alle lampjes knipperen. Dit is van het Duitse model WIL1maar de uitlezing is het zelfde. Ik ga er van uit dat je bedoelt dat de lampjes knipperen ipv branden.


Ik wil graag informatie over hoe ik wollen kledingstukken moet wassen. Wollen stukken zijn zeer delicaat en vereisen speciale wasprogramma's. Lees de reviews (11) van consumenten die de Indesit WIL 1Wasmachine.

Nu na jaar en een hoop foutmeldingen(knipperen van de lampjes) doet hij . Home Witgoed Apparatuur Wasmachines Indesit Wasmachines. Indesit Wial 1storing lampjes knipperen? Beladingscapaciteit in standaard couverts (1). De indesit xwa 71483x w eu heeft een wasprogramma klaarstaan voor elk type was. Wasmachine, aangesloten en alle lampjes knipperen.


Wilt u weten wat er nog meer in de winkel staat, klik dan rechtsboven op bekijk alle . View and Download Indesit WD 1T instruction manual online. Het controlelampje L knippert snel gedurende enige minuten; daarna gaat het. Als u ook wilt drogen, dan is deze knop alleen actief als hij gecombineerd. Controleer of de lampjes 'Power' en 'Broadband' op de KPN Experia Box branden. Als dit lampje knippert ontvangt de tv‑ontvanger signalen van de tv‑ontvanger.


Blader naar de zender die je wilt verbergen en druk op OK. Als je radio wilt luisteren kun je het tv‑scherm uitzetten, sluit hiervoor de tv‑ontvanger aan op je. Als dit lampje knippert ontvangt de tv‑ontvanger signalen van de afstandsbediening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts