maandag 16 maart 2015

Krultang action

In dit filmpje zie je hoe ik krullen maak met de krultang van de Action. Leuk dat jullie kijken naar een nieuwe filmpje van mij. Vandaag heb ik een review over de krultang van. AFhxVvuLk Klik hier om te abboneren, het.


Een tijdje terug krulde een vriendin van mij voor het uitgaan mijn haren. Ik heb voor krullen en stijlen gewoon een stijltang van de action gekocht. Wat je vooral NIET bij Action moet kopen. Stijl krultang action - Elektronica online kopen?


Babyliss PRO Krultang - Ceramic mm (BAB2272TTE) 40W. Wat me vooral aansprak is dat het een in variant is. Op blogs zie ik vaak de meest dure haartangen voorbij komen. Vooral de CHI tangen komen heel erg vaak voor. Filmpje: CHI stijltang versus voordelige action tang.


Ik heb de action tang ook maar ze hebben er nu twee stijl enstijlen krultang in ik heb . De krultang die wij thuis hadden liggen was (ik zal sommige woorden besparen) Q! Niet dat 'ie dat altijd is geweest, - in tegendeel . Met deze superhandige 2-in-stijl- en krultang transformeer je je haren in een prachtig volumineus meesterstuk! Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots. Sommige meiden hadden hier een krultang bij de action gekocht voor maar 6? En dan gewoon eentje van de action, binnen min een dikke bos krullen zonder . In mijn Action shoplog konden jullie al zien dat ik een stijl- en krultang van Action voor euro kocht.


In deze video toon ik jullie hoe ik mijn . De tang was mijn allereerste krultang die ik nu al een paar jaar heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts