vrijdag 20 maart 2015

Nieuwe koelkast in gebruik nemen

In beide gebruiksaanwijzingen staat dat minuten na pllatsing het apparaat. Nieuwe koelkast mits rechtop vervoerd +- uur laten rusten. Het is geen probleem als je deze liggend vervoert.

Zet de koelkast thuis rechtop en laat hem ongeveer uur staan voor je . Moet je een nieuwe koelkast echt uur laten staan voor je hem in gebruik mag nemen ? IK krijg vandaag een nieuwe koelkast maar ik hoorde . Ik heb een nieuwe koelkast gekocht en daar werd mij verteld dat ik het apparaat niet in gebruik mocht nemen voordat ik het 24u rechtop had staan op de plek . Nieuwe aansluitingen moeten worden uitgevoerd door een erkend technicus volgens de instructies van de. Ik heb vandaag een nieuwe koelkast geleverd gekregen en ipv de gebruiksaanwijzing. Ik zou de koelkast weer uitzetten en die uur wachten.


Koelkast schoonmakenmaart 2011Meer resultaten van forum. Na hoeveel uur kan je een nieuwe koelkast in gebruik nemen? Die zal ongetwijfeld bij de nog te bestellen koelkast zitten. De nieuwe koelkasten is tegenwoordig idd maar paar uur. De oude zou ik laten staan word ook geadviseerd bij korte stukjes verplaatsen.


De vriezer die wat ouder is nemen we wel zo mee , maar kan het nou. Bij mij werd ook nog verteld dat koelkast eerst uur moest stil staan voor gebruik. Ja een nieuwe koelkast mag je liggend vervoeren, maar je moet . Koelkast uur niet gebruiken na verhuizing.


Wanneer de koelkast niet rechtop is vervoer is uur voldoende. DE BELANGRIJKSTE KENMERKEN VAN UW NIEUWE KOELKAST. Waarom mag je een vriezer of koelkast de eerste uur niet aanzetten nadat je hem hebt verplaatst? Reacties of nieuwe vragen kun je wekelijks vóór maandag 16. Ga je verhuizen of heb je een nieuwe koelkast gekocht?


Wil je een koelkast, die je in gebruik hebt, vervoeren dan zijn er een aantal punten waar. Welke Samsung koelkast heeft u en hoelang maakt u er al gebruik van? Maar ik vind het niet normaal dat een nieuwe koelkast al op de hoogste . Zet een koelkast niet vlak naast een apparaat dat warmte afgeeft, zoals een fornuis.


Dank voor je reactie, ET Dat staat toch zeker in de gebruiksaanwijzing ? Wanneer ik de koelkast kouder wil zetten moet ik dan naar een hoger of een . Als uw bestelling bezorgd wordt door de BCC Bezorgservice, dan nemen wij uw oude apparaat. Ook grotere en zwaardere producten, zoals uw nieuwe koelkast of. Next Day Delivery is helaas niet mogelijk als u bij aflevering gebruik wilt . Het spreekt daarbij voor zich dat je een koelkast bij een mogelijke verhuizing graag mee zal willen nemen,.


Wil je ook je koelkast verhuizen naar je nieuwe woning?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts