donderdag 23 april 2015

Bobine bosch blauw 12v

Bosch bobine, bougiekabel of ander ontsteking-onderdeel nodig? Kan je de verkeerde Bosch blauwe 12V bobine kopen ? Zelden vind je zo'n variatie in één enkel elektrisch onderdeel.

Wij hebben een IR-ontsteking van Sparcon i. Door Sparcon werd een blauwe Bosch geadviseerd maar die moet een voeding . Leverbaar in en volt, bij de volt uitvoering heb je de keuze tussen uit twee merken: De Bosch bobine was voorheen blauw van kleur maar door de grote . Bosch rode bobine, High Energy bobine voor uw 123ontsteking, nr.

Elektrisch, Ontsteking, Bobine artikelen voor Volkswagen Luchtgekoeld. Bobine, bosch super, 6-volt, opvolger - 111905105bosch. Originele 12V bobine (VW of Bosch made in Germany).


Bobine van de ontsteking BOSCH, hoog voltage 12V bosch 043905115A 043905115C 19115. Kleur blauw of zwart, afhankelijk van de levering. Heeft iemand en idee hoe warm of heet mag een bobine mag worden?


Op de bobine staat geen voor weerstand gebruiken en direct op 12V aansluiten. Wij adviseren een volt Bosch Blue Coil te gebruiken en de voorschakelweerstand te laten vervallen, omdat . Hallo, Ik wil mijn bobine van mijn volvo 164E vervangen.

Nu vroeg ik mij af of de blauwe of rode bobine van bosch ook goed zoud. De bobine is een 12v exemplaar van Bosch (red). Een 'performance' bobine gebruikt geen weerstan bosch blauw en flametrower enz. Prince of Darkness) te zijn, Bosch heeft ook hele leuke in het programma, vrolijk rood of blauw).


De ontsteking is een 1ignition, en de bobine is van Bosch ( nieuw). Ik heb dus een blauwe 12V bobine nu zonder voorschakelweerstand. Bosch Blue Coil Hochleistungs Zundspule Performance Bobine. Shop online voor Bosch Bobine uit een breed aanbod bekende merken en.


BOSCH BOBINE 12V BLAUW, 22111902 BOSCH BOBINE 12V BLAUW, Toevoegen aan winkelwagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts