maandag 27 april 2015

Kneedhaak blijft in brood zitten

Als de deeghaak in het brood blijft zitten tijdens het losschudden dan begint je dag goed. Dan weet je namelijk dat je brood geen grote gaten . Als ik rozijnenbrood maak, zitten alle rozijnen onderin. De kneedhaak blijft in het brood achter, wat kan ik hieraan doen?


Overweeg nu om er ook een te kopen, maar wat me ergert is dat in elk brood dat ik bak, de 'kneedhaak' blijft zitten. Doordat de deeghaken van de broodbakmachine in het brood blijven zitten heb ik altijd. Bij de meeste broodbakmachines kan u de kneedhaak niet uit de kuip .

Ik haalde die deeghaak eruit als ik het brood omgekeerd had gestort. De deegklopper blijft idd in het brood zitten, doen zoals annickzegt . Tips, Broodbakmachine Tips, tips om brood beter te laten rijzen en een gezonder. Indien de kneedhaak er gedurende de laatste kneedgang niet in zit heeft het . In bloem zitten meer gluten en daardoor is een wit brood vaak iets hoger en luchtiger.


Afk bm : mijn deeghaak blijft altijd vastzitten in het brood. Domo B-39: De kneedhaak blijft in het brood zitten als het brood klaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts