maandag 16 mei 2016

Edy droger gebruiksaanwijzing

Download hier gratis uw Edy Wasdroger handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Bekijk en download hier de handleiding van Edy D52Wasdroger (pagina van 9) (Nederlands).

Ook voor ondersteuning en handleiding per email. Is dit niet de handleiding die u zoekt, doe dan hier een verzoek. Deze condenswasdroger van Edy is een no-nonsense tijdgestuurde wasdroger. De machine heeft een vulgewicht van kg .

Hallo mensen wie kan mij helpen aan een handleiding voor een wasdroger merk EDY type. De storing bij deze droger is dat ik de start knop constant vast moet houden om hem te laten lopen , als ik . Edy droger voor klusser draait goed maar woord kleding niet warm. Mocht het apparaat nog altijd niet warm worden, kijk dan in de gebruiksaanwijzing van uw droger of het apparaat een resetknop heeft. Ik heb die droger tweedehands en dus geen gebruiksaanwijzing meer. Ik wil het wel weten, want volgens mij scheelt het krimpen.


Ik heb geprobeerd om hem los te draaien, maar dat is niet gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts