vrijdag 17 november 2017

Indesit wasdroger piept

Mijn wasdroger geeft een piepend geluid als hij staat te draaien net of hij ergens aanloopt. Nu is mijn vraag hij is al jaar oud is het dan de .

Als die piept dan blijft die dat wel het hele programma doen. Als uw wasdroger bijzonder veel geluid produceert - zeg maar gerust: herrie maakt - dan kan dit verschillende oorzaken hebben. Vanwege een nieuwe wasmachine hebben we 'm .

Kan mij iemand zeggen waar dit aan ligt ? Als ik mijn droger indesit ISL65C ongeveer min laat draaien, dan komt er een lange pieptoon en . Bezoek de site voor technische ondersteuning van Indesit monteurd. Bekijk en download hier de handleiding van Indesit idca 7Wasdroger. Download hier gratis uw Indesit IDV handleiding.


De droger maakt nu met het drogen af en toe een piepend geluid. Mijn droger van Indesit piept enorm als hij vol is.

Houd het boekje altijd dicht bij de wasdroger; als men het appara- at verkoopt of weggeeft,. Deze machine heeft bij ons jaar gedraai gemiddeld 1x per dag! Nu maakte de trommel een piepend gelui al een tijdje.


Probeer met onderstaande tips of u het zelf kunt repareren. Ik ben een gloednieuwe Indesit gekocht en na een aantal keren wassen gaat ie steeds harder piepend geluid maken als de trommel draait. Ik heb ruim jaar een condens droger van het merk Bauknecht. Mijn droger begint te piepen dat het waterreservoir vol, er zit vrijwel geen water in op dat . Omdat hij altijd 's nachts draait moet ik altijd mijn bed uit om hem op te zetten, anders gaat het piepen door. Als ik het programma wil starten piept hij bij het aanraken van de startknop en gebeurt er niks.


Uw droger werkt het beste met schone filters. Voordelige Indesit droger met kilo vulinhoud. Indesit droger reparatie afspraak in Ignis vaatwasser storing - Piept 6x keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts