woensdag 22 november 2017

Mug cake recept havermout

Een ontbijt cake-je van havermout dat in minuten klaar is. Mocht je het echt een probleem vinden dan kun je dit ontbijtrecept ook in de oven .

Prak de banaan met een vork fijn en klop de puree door het ei in de mok. Voeg de havermout toe en roer weer even door. Dit is een super simpel lekker en heerlijk recept om een mugcake te maken. Voeg de havermout, de kaneel, het zout en de rozijnen toe en roer alles goed . Ik kreeg op Instagram de vraag of ik wat van mijn mugcake recepten wilde delen. Bij deze variaties met havermout en banaan.


Prak de banaan tot moes en meng er het ei en de havermout door. Recept: Snelle choco mug cake met amandelmeel. Recepten: Havermout op Verschillende Manieren! Havermout is de laatste jaren ontzettend populair geworden.


Suzanne Nieuwenhuijs van Ongesuikerd heeft een heerlijk recept: Mug cake; een soort. Recept voor suikervrije mug cake van havermout, banaan en appel. Recept: Mug-Cake met Banaan en Havermout.

Naast havermout en banaan, bevat deze mug-cake ook kaneel en vanille, voor een extra . Ik koos ervoor om een mug cake te maken met havermout, zodat ik met deze mug. Lekker recept, alleen zoooo jammer dat de magnetron niet gezond schijnt te . Het moeilijkste aan dit recept is het maken van een goede foto haha. Vandaag deel ik het recept van één van mijn favoriete snacks! De chocolade mug cake is echt een heerlijk toetje om je gasten voor te schotelen, maar ook een goede. Doe nu de havermout en het ei erbij en roer dit tot het één geheel is.


Dit recept voor een chocolade mug cake met havermout wordt jouw nieuwe favo ontbijt of snack! Eenmaal geprakt voeg je ei toe (eiwit en eigeel) en eetlepels havermout. Voor sommigen is een mug cake al onderdeel van het dagelijkse. Dit recept met kokos en appel is mijn persoonlijke favoriet.


Zelf zie ik ze bijna dagelijks voorbij komen op mijn Instagram. En ik moet eerlijk bekennen, dit is de eerste keer dat . Lees hier gezonde mug cake recepten die je in een paar minuten. Havermout Nutella Mug Cake gezonde mug cake. Voor die momenten is de 'Mug Cake' de beste uitvinding ooit.


Hierboven zie je in de video precies hoe ik deze healthy mug cake maakte die je in tien minuten op tafel hebt, hieronder ook nog even het recept uitgetikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts