woensdag 30 december 2015

Koortsthermometer hema

Snelle en betrouwbare thermometer met weergave binnen sec. Ik heb deze thermometer gekocht omdat de veel duurdere oorthermometer volgens mij . De thermometer van de Hema komt als beste uit de test.

Het is wel de rectale thermometer maar is echt binnen een paar seconde klaar. Vergelijk het ruime assortiment Hema digitale thermometers online Bestel. Digitale thermometer meetbereik: -50°C tot 70°C met losse sensor.


Er zijn verschillende soorten koortsthermometers te koop: staafthermometers, oorthermometers en zelfs speenthermometers.

Handleidingen van Hema kunt u hier gratis en eenvoudig downloaden. Selecteer uw product en ontvang de handleiding. Hoi allemaal, Wie van jullie heeft de Hema Thermometer? Ik vind hem zo snel dat ik twijfel of dat hij wel betrouwbaar is.


Wij hebben een flexibele van de Hema en een oorthermometer van Braun. Beide gebruik ik vrijwel nooit, toen ze kleiner waren wel maar ze . Gezien het correct toepassen van de oorthermometer sowieso niet makkelijk is, lijkt deze .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts