donderdag 31 december 2015

Quigg stoomstrijkijzer waar te koop

ROWENTA strijkijzer ROWENTA DW21stoomstrijkijzer Effective, 22W. Op zoek naar quigg stoomstrijkijzer huishoudelijke apparatuur?

Te koop: nieuwe antikalkpatronen voor DBS 220 24of 30(in verpakking). Ik heb een stoomstrijkijzer van Quigg gekocht bij Aldi gekocht. Waar kan ik de kalk staafjes kopen voor de Quigg DBS 2200.

Anti kalk patronen voor quigg strijkijzer dbs22of dbs2400. Wie heeft ervaring met een stoomgenerator van Quigg? Wat is de beste manier om je wasgoed te strijken?


Ik ben van plan om voor Euro bij de Hema de stoomstrijkijzer te kopen voor. Het koffiezetapparaat van de Hema doen we namelijk al jaren mee, dus het hoeft beslist geen duurkoop te zijn bij de Hema. Ik heb er destijds eentje gekocht bij de Aldi een Quigg. Ze zijn bij Aldi alleen te koop als de strijkijzers in de aanbieding zijn. Op februari 20heb ik een defect apparaat merk Quigg, type 2007.


Graag een reaktie waar ik deze patronen alsnog kan verkrijgen. Nu had ik er eentje van Tefal, was op zich wel fijn, niet te zwaar. Ik ken deze niet, maar ben zeer verknocht aan mijn Aldi (quigg meen ik) . Strijkijzers koop je eenvoudig online bij bol.


Strijkapparatuur) - Te koop voor € 1in Antwerpen Wilrijk. Merk White brown Omschrijving Strijkijzer filter Kenmerk Antikalk filter cartridge Origineel nr DB7402Bestel. Omdat onze oude stoomstrijkijzer van Philips (Provapor GC6065) na jaar versleten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts