woensdag 17 mei 2017

Marijnen droger droogt niet meer

Marijnen wasdroger 726re droogt niet meer, November 201 20:47. Mijn droger wordt wel warm, maar de was wordt niet droog. Hoe kan ik de deur van mijn marijnen cmk 9e omdraaien?

Onze wasdroger CMK 9E doet het niet meer zo goe er komt nog maar een beetje water in de opvangbak en de was blijft behoorlijk vochtig. Wasdroger droogt niet Wasdroger Wordt niet warm. Het verwarmingselement functioneert niet.


Draait, was wordt warm, maar droogt niet.

Onze 'Marijnen CMK 9E electronic' draait, de was wordt warm, maar droogt niet. Ik heb een Marynen CMK7026RE condens wasdroger. Hij maakt de was niet goed droog op het droogprogramma, hij doet het beter op tij bv minuten.


De wasdroger zit vol, maar er draait niks. Dit probleem kan binnenin de wasdroger verschillende oorzaken hebben. Beste ng, mijn wasdroger van jaar oud droogt dan weer wel, dan weer niet. Maak je wasdroger regelmatig schoon zodat het pluizenfilter en de warmtewisselaar niet verstopt raken.


Hierdoor verbruikt de droger meer energie en wordt de was minder goed droog. Is de droger niet op een waterafvoer aangesloten?

Condensdroger Zanussi TCS 6T verwarmt wel droogt niet. Marijnen wasdroger 726re droogt niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts