maandag 8 mei 2017

Sistema bakjes

Op deze site vindt je een overzicht van alle Sistema-producten uit het assortiment. Sistema artikelen koop je eenvoudig online bij bol. Sistema Koken, Tafelen en Huishouden koop je eenvoudig online bij bol. Deze Sistema To Go Ontbijtkom is ideaal voor de haastige ontbijter.


Sluit het bakje ook goed af als je het extra compartiment er niet in doet? Handig dat alles bij elkaar in de box zit; bakje voor de dressing en vork en mes.

Bij Sistema zijn ze continu op zoek naar verbetering van de producten om . Ontdek de Klip It reeks van Sistema: een uitgebreide reeks stapelbare, veelzijdige. Prima bakje, ik gebruik hem om twee porties fruit in mee te nemen. Handig sistema bakjes voor onderweg, voor dressing of croutons. De handige Triple Split lunchbox van Sistema kan je voorzien van veel. Ook zit er een apart bakje bij met schroefdop waar je kwark of yoghurt in kan doen.


De Sistema Breakfast to Go 5ml is de uitkomst voor het meenemen van ontbijt of lunch. De verschillende partities in de container houden verschillende . Benieuwd naar mijn ervaringen met het Sistema To Go Breakfast bakje?

Dat deze van Sistema dan ook nog eens vaatwasser geschikt en. Mochten jullie ook nog op zoek zijn naar de ideale 'to go bakjes' dan heb ik . Ik schaf vanaf nu alleen nog maar de Sistema bakjes aan! Onderin het bakje de nootjes of vruchten etc. Sistema To Go chill it kom met koelelement limoengroen.


Sistema To Go snack attack duo - blauw - 9ml. Ik ben al een tijd op zoek naar een aantal bakjes van Sistema, waaronder de snack attack, maar kan ze nergens vinden. Ik ben vooral gek op die van Sistema en de afgelopen weken heb ik de bakjes op meerdere manieren, zo creatief mogelijk proberen te . Trouwens, ongeveer een jaar geleden was ik op zoek naar een webshop die deze sistema bakjes verkocht. Sistema maakt namelijk de handige bakjes waar ik naar op zoek was! Op de site van Gestrikt had ik erg veel keuze maar waar ik voornamelijk . De Sistema Breakfast to Go is ideaal voor het meenemen van bijvoorbeeld yoghurt en cruesli.


In het bakje zit ook nog een lepeltje om je yoghurt mee te eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts