woensdag 25 april 2018

Hoe maak je fruit water

Maar hoe kun je er nou voor zorgen dat dit geen straf wordt, maar juist lekker en leuk? Leg het fruit op de bodem van een glazen kan. Maar sinds kort ben ik helemaal fan van fruitwater, dat is gewoon water met vers fruit, ijs en eventueel wat munt of .

Vind hier snelle fruitwater recepten om zelf te maken. Fruitwater van Aardbeien - Basilicum - Citroen Hoe maak je fruitwater 3. Een hand vol aardbeien; 8-blaadjes basilicum; schijfjes citroen. Fruit water in je waterfles mee naar school.

Deze ingrediënten zorgen ervoor dat je water een beetje zoet wordt. Of maak ijsklontjes met stukjes fruit erin of met limoen en munt. Tegenwoordig zie ik overal om mij heen ideetjes voor fruitwater, ook wel infused. Alle soorten van fruitwater maak je op dezelfde manier.


In deze video laat ik zien hoe je fruit water kunt maken voor onderweg. Dat is ontzettend simpel en ook nog eens heerlijk voor de zomer en je kunt de lekkerste combinaties maken! Maak er een klein feestje van en ga voor homemade fruitwater!


We hoeven je vast niet meer te vertellen hoé belangrijk water drinken is. Water dat op smaak is gebracht door er een stuk fruit, groente of een kruid in te leggen.

Ik heb sinds kort altijd een drankdispenser vol fruitwater in de koelkast staan. Voor fruitwater kun je echt heel veel soorten fruit gebruiken. Ik maak het regelmatig wel, soms mix ik alles door elkaar. Fruitwater is een lekker recept dat past in een gezonde voeding.


Bekijk dit drankje met fruit en water op diabetesfonds. Fruitwater is lekker verfrissend voor warme dagen en het zorgt ervoor dat voldoende water drinken een stuk makkelijker wordt. Een gezonder leven, maar toch heel simpel, dat doe je zo!


Recepten fruitwater met de waterfles met fruitfilter en smoothies voor My Bottle - Recipes fruitwater and. Maak eens deze Superfood Power Smoothie: Doe bij . Als je fruit zoals een aardbei of citroen aan een kan water toevoegt, fabriceer. Combineer groente, fruit en kruiden en maak eenvoudig zelf een soort van limonade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts